Hallo allemaal,
hoewel al een aantal jaren ingeschreven op dit fijne forum, ben ik tot nu toe meer lezer dan doener geweest.
Wie ben ik:
Piet den Hertog is mijn naam en enkelen van jullie kennen mij nog als eigenaar van Het Koffie Cultuur Centrum in Amsterdam.
Tevens was ik oprichter/eigenaar van een reparatiefirma in Amsterdam.
Beide zijn verkocht en ben nu als monteur werkzaam in Aalsmeer onder de naam "espressodokter"
Ga zeker ook trachten op dit forum iets meer bijdrage te leveren als het aankomt op technische vragen mbt half-automaten en dan met name de E61 machines.
Ben zelf een liefhebber van Rocket machines en bezit zelf een Cellini Classic uit de serie die speciaal voor mijn gemaakt werden door Rocket.
En mijn favoriete koffie is mijn huismelange die samengesteld en gebrand wordt bij het Hoofdkwartier in Amstelveen.
Willen jullie meer weten? Stuur gerust een berichtje!
Re: Espressodokter stelt zich voor
2Leuk! Welkom Piet!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3.
Laatst gewijzigd door Victorrrr op do 17 aug 2023, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
4Dat is lang geleden Piet. Wellcome back.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
5Welkom Piet!
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
7Hoi Piet.
Leuk. Ik heb destijds nog je filmpje gekeken van de magister stella!
Top als je mede forummers wilt helpen!
Leuk. Ik heb destijds nog je filmpje gekeken van de magister stella!
Top als je mede forummers wilt helpen!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
8Sterker, ik heb Piet zijn Rocket demo van december 2012 nog op hard disk staanbobbee schreef: vr 10 aug 2018, 17:24 Leuk. Ik heb destijds nog je filmpje gekeken van de magister stella!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
9Allen hartelijke dank voor het fijne welkom!!
O ja, als je eens in de werkplaats in Aalsmeer komt weet wel dat de koffie NIET klaar staat!
Wordt nml gewoon vers gemaakt
O ja, als je eens in de werkplaats in Aalsmeer komt weet wel dat de koffie NIET klaar staat!
Wordt nml gewoon vers gemaakt
Dokter dokter wat mankeert mijn machine?
10Welkom, technische knowhow is altijd onmisbaar.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven