Re: Het grote broodbaktopic

2006
Ziet er weer overheerlijk uit Frans. De mijne gaan per dag op en komen tegenwoordig weer gewoon uit broodbakblik. Dat past makkelijker in de broodtrommeltjes van de hongerige maagjes die naar school moeten.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

2007
Dankje!

Ik zou ook voor het bakblik gaan, denk ik, als ik elke dag bakte en als het in trommeltjes mee moest.

Het zuurdesembrood dat we in de woongroep maakten, eind jaren '70, was ook in bakblikken. Een stuk of zes tegelijk, paste nipt in de oven en dat ging ook snel op.

Mijn broden eet ik nu doorgaans alleen zelf op, dan gaat een brood twee of drie dagen mee.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2010

mutsje schreef:vandaag nieuw speelgoed binnen gekregen, combi stoom oven van atag. Kan niet wachten om de zaak zodanig in te stellen dat ik brood bak met stoom erbij. Of uberhaupt groente ga stomen :)
Leuk!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!