Hallo, ik ben Michael. Ik ben docent tekenen & kunstgeschiedenis en Onderzoek & Ontwerpen (een soort industriële vormgeving maar dan op de middelbare school maar wel met realistische opdrachten uit het bedrijfsleven) en fanatiek muzikant. Ik speel basgitaar in een paar bandjes (van classic rock tot geïmproviseerde psychedelische krautrock). Samen met mijn vrouw maak ik muziek onder de naam die ik hier als forumnaam heb gepakt. We maken muziek met een combinatie van ukulele, klokkenspel, bas en vibrafoon. Af en toe spelen we op ukulelefestivals in Europa. De laatste tijd zijn we vooral bezig met het maken van soundtracks voor een documentairemaker uit Italië.
Wat betreft koffiespullen:
De afgelopen jaren een Quickmill 3000 gehad en een Demoka Minimoka. De Quickmill is deze zomer in mekaar gestort. Daarvoor in de plaats is een oude gereviseerde Domobar gekomen, maar die heb ik nog niet helemaal draaien zoals ik wil. Daarnaast pak ik regelmatig mijn Mokapotje.
Michael, Breda
1Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Eureka XL | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600