Re: 19 Oktober: Spelen met Lelit Bianca

11
Als er nog forumleden groene bonen nodig hebben dan zitten we redelijk vlakbij en is dat het omritje waard. Laat maar weten!

Het gaat dus om een leuke voorraad edoch verouderde mix van allerhande samples, meeste zweeft wat Robusta doorheen. Meest recente staan vooraan en is enkel Arabica. Als je wil testen en spelen met je (nieuwe) brander.

Let wel: wel voor consumptie geschikt maar geen enkele smaakbelevingsgarantie! Na inladen vervalt verdere aansprakelijkheid.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

13
Mooi Bob! Had ook al de tijd van 20uur naar 21uur opgerekt in de hoop het iets aantrekkelijker te maken voor je ;)

Nemen er nog mensen eigen boontjes en/of malers mee mee?

Ik zet sowieso de Atom 75E neer met medium (Tonino 96) Panama Boquette, mensen willen deze molen vast graag in actie willen zien.

En een "simpele" 64mm vlak met een mooie wat donkerdere (Tonino 75) Colombia Huila om traditionele lever style espresso mee te maken en evt een cappuccino.

Kheb er zin in!

15
Dat is helemaal top!

Nog even wat belangrijke info over de locatie

Het hek vooraan het verzamelterrein sluit automatisch na 18.00. Als je voor een dicht hek staat of het niet kunt vinden bel je mij op *NULZES* 2857 2593

We zitten rechts achteraan op het terrein. Voorbij de laaddocken zie je een bord hangen met "stalling op eigen risico"
Daar vind je unit #23.

Noorddammerweg 83
1187 ZS Amstelveen
17.00 - 21.00 uur