Re: Licht gebrande bonen (nordic roast) en de mening van ons forumleden
41Wat opvalt is dat de maling echt behoorlijk grover moet.Zit nu al op 1cm op de Mazzer schijf.En dat is veel! Normaal gaan aanpassingen bij mij met een mm per keer.
Dat vond ik zelf wel apart.Er zat zeker wat zuur in maar minder dan ik verwacht had.Erik82 schreef: zo 21 okt 2018, 19:17 Leuk om te horen na al het testen. Snap dat het niet je ding is als je vooral chocoladetonen zoekt. De grote vraag is natuurlijk of je het heel zuur vond of niet? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Je zou beide nog wel voor filter kunnen gebruiken.
Dit riekt naar een baked (too (s)low) roast: niet al te licht, niet al te zuur, ... niet zo bijzonder?cremalover schreef: zo 21 okt 2018, 19:20Dat vond ik zelf wel apart.Er zat zeker wat zuur in maar minder dan ik verwacht had.Erik82 schreef: zo 21 okt 2018, 19:17 Leuk om te horen na al het testen. Snap dat het niet je ding is als je vooral chocoladetonen zoekt. De grote vraag is natuurlijk of je het heel zuur vond of niet? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik vond de bonen trouwens ook niet super licht gebrand wat betreft de kleur.
Vlak.Weinig diepgang.Dun.pichichi schreef: ma 22 okt 2018, 00:04Dit riekt naar een baked (too (s)low) roast: niet al te licht, niet al te zuur, ... niet zo bijzonder?cremalover schreef: zo 21 okt 2018, 19:20Dat vond ik zelf wel apart.Er zat zeker wat zuur in maar minder dan ik verwacht had.Erik82 schreef: zo 21 okt 2018, 19:17 Leuk om te horen na al het testen. Snap dat het niet je ding is als je vooral chocoladetonen zoekt. De grote vraag is natuurlijk of je het heel zuur vond of niet? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik vond de bonen trouwens ook niet super licht gebrand wat betreft de kleur.