De webshop : hype-online.nl
Verkoopt diverse duurzame hoesjes gemaakt van natuurlijke producten. Één van deze hoesjes is gemaakt van Arabische koffie bonen.
Neem uw zintuigen mee op een prachtige reis met ’s werelds eerste aromatische telefoonhoesjes.
De natuurlijke geur die het hoesje heeft zorgt ervoor dat u elke keer weer een vrolijk moment beleeft. De hoesjes zijn uniek en handgemaakt van recyclede materialen. Al met al erg uniek!
Via onderstaande link komt u direct bij het Koffie Hoesje.
https://www.hype-online.nl/products/mmo ... ccessories
Re: Telefoon hoesje gemaakt van koffie met geur!
2Jaaaa precies.. en wie bent u?Koffiedik96 schreef:De webshop : hype-online.nl
Verkoopt diverse duurzame hoesjes gemaakt van natuurlijke producten. Één van deze hoesjes is gemaakt van Arabische koffie bonen.
Neem uw zintuigen mee op een prachtige reis met ’s werelds eerste aromatische telefoonhoesjes.
De natuurlijke geur die het hoesje heeft zorgt ervoor dat u elke keer weer een vrolijk moment beleeft. De hoesjes zijn uniek en handgemaakt van recyclede materialen. Al met al erg uniek!
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
3Arabische koffieboon. Spannend.Fisherman schreef:Jaaaa precies.. en wie bent u?Koffiedik96 schreef:De webshop : hype-online.nl
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
4Weer zijn zo'n figuur die ongegeneerd reclame komt maken. Daarnaast geeft de link een 404-error. Lekker handig en geeft meteen het niveau weer
.
Arabische koffiebonen is wel echt hilarisch
. Volgende keer beter je huiswerk doen voordat je dergelijke onzin uit gaat kramen op een forum waar mensen wel iets van koffie begrijpen.
Arabische koffiebonen is wel echt hilarisch
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer
5Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
6Goed gevonden!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Kopen we hem daar wel. Mochten we dat willen. Denk wel dat het dan een complexe single estate koffieboon moet zijn en geen rare "Arabische" koffieboon.
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.