Nieuw hier

1
Een goede morgen allemaal! Allemaal de kerst weer overleefd ;) ?

Ook ik zal mij even voorstellen hier op het forum. Een forum waar ik al langere tijd anoniem rondsnuffel en al veel wijzer van geworden ben. De wens van een eigen setup groeit hard en de eerste aankoop is inmiddels gedaan. Een Niche Zero die in februari 2019 geleverd moet gaan worden. Nu de rest van de apparatuur nog en daar komen de vragen, en dan nu ook de inschrijving op het forum vandaan.

Jarenlang tevreden geweest met een voordelige volautomaat maar die gaf een jaar terug de geest. Toen even geen tijd en interesse om door te pakken dus kwam er een Nespresso machine in huis. Daar ben ik inmiddels wel klaar mee dus nu toch weer op zoek naar een goede machine. Hoe gemakkelijk de volautomaat ook was, nu is het tijd om verder te gaan en is het tijd voor de halfautomaat.

Meest gedronken bereiding, espresso. M'n vrouw drinkt graag een cappuccino en latte en onze zoons (3,5 en nr2 op -12weken) doen het nog prima zonder koffie.

Zoals hierboven al even vermeld is de Niche Zero besteld, welke machine er naast moet komen ben ik nog niet over uit en gooi ik nog even in de groep op de juiste plek.
ECM Mechanika V Slim, Niche Zero