Potverdrie, lees je ook even een dagje niet mee, heb je ineens heel wat in te halen

. Ik vind het juist helemaal top dat dit soort uitgebreide, en goed beargumenteerde, discussies hier worden gevoerd. Dat maakt dit forum tot een mega waardevol naslagwerk voor potentiele kopers, en heeft mij de mogelijkheid geboden om een goede start met Espresso te maken. Dus ga er vooral mee door! Dank!
Wat mijn aankoop betreft. Ik denk dat het gebruik ongeveer 50/50 zal zijn. Ik was in eerste instantie op zoek naar een espresso oplossing voor op vakantie / werkgerelateerd reizen, en af en toe eens een andere boon naast de bonen die er in de Atom zitten. Aangezien ik toch al zeker twee maanden geen nieuwe koffie gear had gekocht, speelde het filter plan ook nog steeds een beetje op de achtergrond. Met de Kinu heb ik nu een oplossing voor de espresso, en een mooie start om eens kennis te maken met Filter.
Mocht filter mij enorm bevallen, dan ga ik zeker eens ergens de Kinu vergelijken met de Commandante, en wie weet word ik dan ook wel lid van de club van allebei

. Heeft er iemand in dat geval nog een zolderkamertje ter beschikking, waar ik tijdelijk kan verblijven? Ik vrees dat ik dan namelijk thuis er niet meer in kom.