Goedemiddag,
Ik ben nieuw op dit forum en ik weet dat het netjes is om je even voor te stellen.
Mijn naam is Jeroen, 37 jaar en woonachtig in Nijmegen.
Ik ben in mijn studietijd begonnen met een Isomac Giada (bleek eigenlijk een Bazzar te zijn) en sinds 2012 hebben we een Rocket Cellini staan. Na een tijdje de molen vervangen voor een Bezzera BB005. Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn Cellini, daar zal ik in het juiste topic een vraag over stellen.
Re: Even voorstellen
2Ha Jeroen, welkom op het forum.
Geeft je nickname ook je interesse of beroep weer
Geeft je nickname ook je interesse of beroep weer
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
3Beide, het is ook de naam waaronder ik op meer fora post. Wel zo makkelijk om dit allemaal hetzelfde te houden.
Ik ben hoboïst in het orkest van de Koninklijke Luchtmacht.
4Oeps 

Laatst gewijzigd door @3aan op zo 24 feb 2019, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
6@3aan drukt zich wel vaker uit in raadselen en mystiek, maar hij bedoelt het in wezen nooit slecht dus als je je wenkbrauwen voelt optrekken, gewoon weer laten zakken en verder gaan met wat je al deed.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Welkom op het forum 
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
8Hij plaatste een reactie in dit topic en dat was het verkeerde topic. Een grove fout die we vaak door de vingers zien.Musicus schreef:Huh? Die vat ik niet.
Welkom op ons pittoreske forum!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
9Musicus schreef: zo 24 feb 2019, 18:51 Beide, het is ook de naam waaronder ik op meer fora post. Wel zo makkelijk om dit allemaal hetzelfde te houden.
Gr, Guido
10Als je mijn reactie bedoeld; nee, niet.
Als je die niet bedoeld; dan begrijp ik je opmerking niet.
Gr, Guido