Re: Niche flat burr patent

11
bobbee schreef: za 11 mar 2023, 11:53 Vanuit mijn eigen visie gezien : Ik hoef zelf geen 65/64mm maler. Dan zou ik mooi voor de Niche conisch gaan. Enige rede dat de Eureka's goed zijn gaan verkopen is ook omdat de Niche veel duurder is geworden na de Brexit denk ik.
Eens, ik ben nu heel tevreden met de Niche. Als ik er iets bij zou willen hebben, dan wil ik een maler met grote platte schijven die niet (veel) onderdoet voor het workflow gemak van de Niche. De DF83 is vanuit kostenaspect dan interessant, anders kan ik maar een paar andere modellen bedenken: de EG-1 of de P100. En daar was weer iets anders problematisch mee...
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

14
fransg schreef:Verwarrend, ErikvW en ErikW lijken erg op elkaar maar denken dus verschillend over de 100

Graag opheldering!

;-)
Haha! Dat heb ik ook, dan weet ik niet meer welke Erik wat ook alweer had geschreven.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

17
fransg schreef: zo 12 mar 2023, 20:10 Verwarrend, ErikvW en ErikW lijken erg op elkaar maar denken dus verschillend over de 100

Graag opheldering!

;-)
Neuh, ik denk dat W en vW er wel hetzelfde over denken, alleen dat ik de prijs een (onoverkomelijk) probleem vind. Maar het lijkt me een superdik ding!
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™