Dit zijn natuurlijk allemaal wel exemplaren die (waarschijnlijk) goed/veel gebruikt zijn.
De meeste particulieren machines hebben niet zoveel te lijden.
Re: Segafredo
12Misschien, maar voor mij te hoog. Overigens moest ik daar nog weer overheen en is de prijs die je ziet zonder opgeld en btw.Spironski schreef:Vind ik toch geen verkeerde prijzen voor zulke malers hoor...?
Je betaald ook nog 19% btw en 16% opgeld(commissie zeg maar), waarover je ook weer 19% btw moet betalen.
Uiteindelijke prijzen lagen dan ook tussen de 141,50 en 169,09. En voor die prijzen kun je ze ook 2e hands van een particulier kopen, waarbij je het kunt bekijken en weet wat er mee gedaan is.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo
13Nee oké, daar wordt het minder leuk van. Voor zo'n bedrag zou je bijna een K6 willen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
14Ja helaas, er was een ware biedfrenzy op het einde, en dan te bedenken dat ze er vanochtend nog voor 30 euro stonden.. De vorige molen werd ook al op die manier voor me weggekaapt haha. Via marktplaats kun je dan vast een goedkoper model vinden..
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo
15Ja, Ebay vertoont vaak hetzelfde gedrag in de laatste seconden. Marktplaats is in mijn ervaring dan toch wat "rustiger".
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder