Nu bijna 4 maanden in gebruik. Alles in orde, robuust, degelijk, stoer, zwaar. Met zeer kleine aanpassingen is de maalgraad al goed te beinvloeden. Aangezien ik 'helaas' (want kost soms wat teveel tijd en een snufje lichte frustratie) de gewoonte heb om nooit 2x achter elkaar dezelfde soort bonen te gebruiken, is dat dus zeer welkom.
De timerfunctie gebruik ik (daarom) overigens helemaal niet. Heb zelf ook bijna de Compak K3 gekocht maar die viel af door de standaard hoge hopper, die niet onder keukenkastje paste. Er is overigens een lagere hopper bij te verkrijgen. Maar goed, de Eureka was voor mij uiteindelijk inderdaad dus 'eureka', omdat alles paste en klopte.
Hier staat overigens een erg goede uitgebreide review over de Eureka (waardoor ik me ook heb laten leiden): http://www.bellabarista.co.uk/downloads ... r_look.pdf
Ten slotte denk ik dat je na 3 tot 400 te betalen voor een Eureka of Compak niet meer genoeg overhoudt voor een solide partner in de vorm van espressomachine, denk dat je toch naar de 1000 a 1200 moet totaal.