Re: Fiorenzato Doge 63

13
De priis per machine komt op 140 euro per stuk, daarbij wil ik opmerken dat er een kleine provisie voor mij tussen zit voor het uitzoeken van de betere machines en ophalen van de hele zwik.(en het eerste schoonmaak kwarwei)
Dit is de ophaal prijs, als je hem verstuurd wilt hebben komen er nog verzendkosten bij.
Woon je langs de route Arnhem-Tiel kan ik wellicht wat betekenen in afleveren.
De mensen die al een bericht hebben gestuurd zal ik op de hoogte stellen, wie nog niet gerageerd heeft en wel interesse heeft kan alsnog een bericht sturen.

Ik denk dat ik rond de 24e alles compleet wil hebben..

Re: Fiorenzato Doge 63

16
De machines zijn opgehaald en staan klaar voor de belanstellenden. (Er zijn dus geen machines meer beschikbaar)
Ik wil zelf echter de schijven van mijn machine vervangen en die van de mensen op het forum die ze ook willen vervangen (samen inkopen is altijd handig).
Ik heb in Duitsland een redelijk goedkope leverancier gevonden en kan ze wellicht door een Duitse collega mee laten nemen (scheelt verzendkosten)
Alleen....hoe weet ik of ik links of rechtsdraaiende schijven in de machines heb?
Zelfde geldt trouwens ook voor de Rossi rr45
Als er mensen zijn die ook nog maalschijven nodig hebben, als je een pm stuurt kan ik je van een prijs voorzien en ze (als min collega dat ok vindt) voor je mee laten nemen.
Ter info, als ik de juiste schijven voor ogen heb, komt een setje op 33 euro...af te halen in Arnhem e.o. Of onderweg naar Tiel