De dames hebben vermoedelijk zelf nog wel een idee of ze zich zouden willen 'geven'

Doutzen net gebeld. Ze vroeg of ik gevaccineerd was, nee nog steeds niet. Dus geen vuiltje aan de lucht. Ze wou eigenlijk vanavond maar ik heb gezegd : HoHo dramkont! Ruuustaaag...

Haha....het was maar een grapje van Doutzen en compleet uit de dikke duim gezogen. Maar anders had ik er wel een keer ruzie voor kunnen maken.manduca schreef:Heb je dan ook een leuke date voor je vriendin geregeld?

Als over mij gaat, ik wil echt geen covid oplopen of bloedstolsels en ook niemand besmetten. Ik zou wel graag zo'n antigeen bloedtest willen hebben om te zien of ik het al gehad heb. Verder pas ik op waar ik ben, met of zonder een Doutzen. Ik hoef ook negens heen nu met de Londinium, de Quest, de Mockmill, oven, kneedmachine, rijskast, pizzaoven thuis en bos als achtertuin met her en der een hunebed.fransg schreef:Een goede vriendin van mij die ook hardnekkig niet is gevaccineerd (een Franse arts had het haar afgeraden wegens stollingen) is wel heel leuk bezig, iedereen in haar omgeving op te zoeken die covid heeft. Met zieke overbuurman glas water gedeeld, pal naast ander gezeten die flink aan het niezen was gezeten, echt haar best gedaan het eindelijk op te lopen en nu voelt ze zich eindelijk ziek, zijn de twee zelftests nog steeds negatief. Dat is wel vette pech want ze had het plan het op te lopen en ruim voor kerst weer beter te zijn want dan heeft ze afspraken
Ze is een hele grappige!
Ik denk dat veel gevaccineerden meer roekeloos zijn dan de meeste ongevaccineerden. Dus inderdaad daar moet je als ongevaccineerde meer voor oppassen. Eigenlijk zouden gevaccineerden overal toegang moeten worden ontzegd, als je het juist van die kant bekijkt!bobbee schreef: vr 03 dec 2021, 21:42 Moet ook wel want je kunt zomaar besmet worden door Jan en alleman. Gevaccineerd en ongevaccineerd helaas.
Terug naar “Leuk en interessant”