Re: COVID-19 & de koffiewereld

1421
fransg schreef:
bobbee schreef: za 04 dec 2021, 10:01 Wel spannend of ze nu echt erg ziek wordt of niet!
Ja ik hoop het! Ze heeft vaak van allerlei dingen het ergste en loopt dan weg uit het ziekenhuis als ze al die kwellingen spuugzat is. Met haar koppige eigenwijsheid is ze ook al weer eens gaan lopen terwijl de revalidatie-arts had gezegd dat ze nooit meer uit de rolstoel zou geraken. Zoiets moet je tegen haar ook niet zeggen, dan gaat ze JUIST lopen stommerd. Erg obstinaat. Toen ze nog aan de rolstoel gekluisterd zat was het erg leuk, je kon haar overal heen douwen waar ze niet heen wilde ;-)
Nou, volgens mij NEEM je liever Greta!
Afbeelding

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1422
bobbee schreef: za 04 dec 2021, 10:14 Bedankt voor de uitleg over dat een QR code al bestond. Omdat je ergens dacht dat ik dat niet wist zeg ik het toch even:
Weet ik natuurlijk, jij bent ook niet net pas geboren ;-) Maar om de uitleg mogelijk te maken moest ik die ruimte even scheppen.

de eerste QR codes ken ik van de musea en een theatervoorstelling waar die werden gebruikt. Leek me heel onnodig maar wel hip want 'iets nieuws'.

Nu iedereen bij "die rot QR code" denkt aan Corona wil ik het wel opnemen ervoor, het is een leuk ding waar we veel mee kunnen. En doordat we de tekens met het blote oog niet snappen raken sommigen erdoor in de war en wordt er een soort zwarte magie aan toegedacht. Daar kan die code zelf niks aan doen en ik denk dat de code het zelf ook heel vervelend vindt als er zo boos naar wordt gekeken. 'Ik ben slechts een teken! net als Alpha Ypsilon en Omega!' kermt het.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1424
Ik denk dat er een goeie vormgever / typgraaf voor nodig is om het echt mooi te maken.

Dan kun je er ook met goed fatsoen een in goud aan je geliefde geven met een tedere boodschap erin gecodeerd en jongeren kunnen een tatoeage laten zetten van een sierlijke QR code met hartstochtelijk opstandige balsturige teksten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1429
bobbee schreef: zo 05 dec 2021, 09:17 Zoiets toch is hoe iemand die gevaccineerd is denkt?
Als iedereen die een prik had hetzelfde zou denken dan zou ik er wel voor zijn dat iedereen verplicht wordt geprikt, want dan hebben we eindelijk algehele overeenstemming en kunnen de partijen worden afgeschaft en hebben we slechts een wijze deemoedige leider nodig, t.w. Rutte.

Die vriendin vindt dat iedere dokter verboden gevaarlijke gootsteenontstopper zou moeten voorschrijven omdat ergens iemand had gehoord dat dat overal tegen helpt. Nu vat ik het even losjes samen, maar ze is duidelijk nog niet gevaccineerd en denkt dus anders dan ik maar het is wel een lekker ding dus het geeft niet ;-)