Re: Weber Key
262Wat beide eigenijk niets zegt over de smaak van de espresso.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
263Een premium feel kan erg lekker zijn, mits het met wederzijdse instemming plaatsvindt natuurlijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
264Grotere schijven icm met perfecte afstelling natuurlijk hebben voor goede bonen toch de meeste kans op het golden shot in een goede machine. Dit weten veel mensen . . .
Misschien is alleen de etzinger daar een beetje een uitzondering op?
265Je zou het wel verwachten ja.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
266We zien het wel. Workflow is een belangrijke factor en ik ben natuurlijk ook wel benieuwd naar het smaakverschil met mijn Olympus . Niet geschoten is altijd mis hé
267Gaaf. Die van mij komt als het goed is morgen.De B. Cormorant schreef: do 16 jun 2022, 07:00 Net bericht gekregen dat de mijne komende maandag geleverd zal worden. Label was gecreëerd in Taiwan de 12de. De importfees waren 179.28 (België)
269Nou hij is eindelijk binnen.
Kwa design weer erg mooi en perfect afgewerkt.
Paar kritiek punten:
* Dosing cup is te klein. Pas echt maar net 18 gram in.
* Opening popcorn disc is wat aan de grote kant.
* Je moet de popcorn disc draaien om te zien of alle boontjes wel in de maler zijn gegaan. Had de eerste keer dat er nog 3 boontje in de funnel lagen.
* Niet EU stekker meegeleverd
Ach dat is allemaal niet zo erg.
De espresso smaakt goed

Kwa design weer erg mooi en perfect afgewerkt.
Paar kritiek punten:
* Dosing cup is te klein. Pas echt maar net 18 gram in.
* Opening popcorn disc is wat aan de grote kant.
* Je moet de popcorn disc draaien om te zien of alle boontjes wel in de maler zijn gegaan. Had de eerste keer dat er nog 3 boontje in de funnel lagen.
* Niet EU stekker meegeleverd
Ach dat is allemaal niet zo erg.
De espresso smaakt goed

Laatst gewijzigd door fuel op ma 20 jun 2022, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.