Re: gespot
271Is niet veel geld voor een 'echte fibiemme' (grapje natuurlijk), maar dat zie je wel vaker bij afgedankte horecabakken (meergroepers). Thuis kan niemand het kwijt, in de horeca willen ze garantie, service e.d... en dit is het gevolg.
lekkerbakkiekoffie schreef:even serieus, als je zoekende was naar je eerste hx wat ( en zou?) je dan bieden op die betreffende "must have giotto" met ascaso molen? nu heb ik wel zo'n vermoeden dat de meesten zeggen om te gaan voor een duurdere molen, maar die is evt nog wel te upgraden als het in 1 deal zou moeten.
Dat was inderdaad wel wat overhaast en ik zou zeker machines willen bekijken alvorens tot aankoop over te gaan. Maar in bovengenoemd geval zou het nog wel eens goed hebben kunnen uitpakken. Als het inderdaad een Giotto in nieuwstaat is, zoals Peter dacht, is €600 niet teveel. We lezen hopelijk binnenkort meer hierover.Ook een medelid heeft zich helaas iets teveel geld uit z'n zak laten kloppen en kon deze machine niet eens werkend zien of even open geschroefd aanschouwen deze is nu onderweg naar Peter of is daar reeds.
Ja, dat viel me ook op. We kunnen ons dus maar beter bewust zijn van de rol die we voor mensen kunnen vervullen, en voorzichtig en omslachtig zijn in de adviezen die we geven....het stak me naderhand wel enigszins dat hij zei dat dit door ons advies kwam...
Terug naar “Leuk en interessant”