Re: Gebroken niche schroef

31
Ben70 schreef: vr 17 feb 2023, 19:41 Ik lees (ongelofelijk service van niche, komt kosteloos mijn kant op!)

met alle respect wat is daar zo geweldig aan, gratis een simpel schroefje opsturen

daar zou men toch niet verbaasd over moeten zijn, after sales hoort er gewoon bij toch.

zon goedkoop molentje is het nu ook weer niet ik vind het niet meer als normaal

en dat het nu maar weer goed mag gaan zonder pech. succes
DHl express in een doosje... flinke verzendkosten...

ja t zal hun waarschijnlijk weinig kosten, maar genoeg bedrijven zullen je ervoor rekenen..
laat staan het zo ontzettend snel voor je regelen als niche. comminucatie was ontzettend snel, geen mail van antwoord binnne 5 dagen gewoon hoppa bijna direct hulp... en nu is het een schroefje had ook wat anders kunnen zijn.
Gewoon ontzettend snelle, fijne en vriendelijke service
Londonium L R 24 + niche zero

Re: Gebroken niche schroef

32
youssef88 schreef:
Ben70 schreef: vr 17 feb 2023, 19:41 Ik lees (ongelofelijk service van niche, komt kosteloos mijn kant op!)

met alle respect wat is daar zo geweldig aan, gratis een simpel schroefje opsturen

daar zou men toch niet verbaasd over moeten zijn, after sales hoort er gewoon bij toch.

zon goedkoop molentje is het nu ook weer niet ik vind het niet meer als normaal

en dat het nu maar weer goed mag gaan zonder pech. succes
DHl express in een doosje... flinke verzendkosten...

ja t zal hun waarschijnlijk weinig kosten, maar genoeg bedrijven zullen je ervoor rekenen..
laat staan het zo ontzettend snel voor je regelen als niche. comminucatie was ontzettend snel, geen mail van antwoord binnne 5 dagen gewoon hoppa bijna direct hulp... en nu is het een schroefje had ook wat anders kunnen zijn.
Gewoon ontzettend snelle, fijne en vriendelijke service
Ander voorbeeld van hun service: ik kreeg buiten de garantie om, gratis, een hele nieuwe bovenkant opgestuurd. Dus bovenste witte deel, nieuwe funnel, nieuwe plastic klep. Daarvoor hadden ze mij al een andere funnel gestuurd.
Er was wat mis met het schroefdraad waardoor de funnel vastliep en ik de maalgraad niet meer kon instellen.

Dus ook buiten de garantie willen ze uitzonderingen maken. Dat doet niet ieder bedrijf.