Re: Weber workshops moonraker
31Cool je hebt hem al! Blijft het binnenwerk een beetje schoon na gebruik?
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
De normcore vind ik ook niet optimaal passen op het 58 mm bakje. Ik schat dat het apparaatje 2 a 3 mm speling heeft op het filterbakje. Wat ik niet herken zijn de tracks die je noemt. Oké, de naaldjes draaien dezelfde rondjes maar ik zie geen sporen. Alleen de gaatjes op de plekken waar de naaldjes tot stilstand kwamen. Die zie ik op de foto van het gemoonrakete maalsel ook terug.Swirlyespresso schreef:Geeft een mooi resultaat, niet de tracks die de normcore vaak achterliet. Heeft wat meer weerstand dan de normcore maar sluit een stuk mooier aan op de basket. Eerste indruk is positief.
Dit is het ergste wat ik een enkele keer krijg.
Huh? Zit er een mol aan een naaldje, die een gangetje graaft om in rond te rennen?Swirlyespresso schreef:Dit is het ergste wat ik een enkele keer krijg.
Ik ben de komende 2 weken niet thuis maar hij is te koop. Ik stuur je een pb.bobbee schreef: ma 08 mei 2023, 20:38 Verschrikkelijk!!
Ik wil graag zo'n normcore versie want ik vind die sporen zo mooi dus wie hem kwijt wilt, beam me up!
Leuk! Ik wacht geduldig af.Swirlyespresso schreef:Ik ben de komende 2 weken niet thuis maar hij is te koop. Ik stuur je een pb.bobbee schreef: ma 08 mei 2023, 20:38 Verschrikkelijk!!
Ik wil graag zo'n normcore versie want ik vind die sporen zo mooi dus wie hem kwijt wilt, beam me up!