Re: Weber workshops moonraker

32
Swirlyespresso schreef:Geeft een mooi resultaat, niet de tracks die de normcore vaak achterliet. Heeft wat meer weerstand dan de normcore maar sluit een stuk mooier aan op de basket. Eerste indruk is positief.
De normcore vind ik ook niet optimaal passen op het 58 mm bakje. Ik schat dat het apparaatje 2 a 3 mm speling heeft op het filterbakje. Wat ik niet herken zijn de tracks die je noemt. Oké, de naaldjes draaien dezelfde rondjes maar ik zie geen sporen. Alleen de gaatjes op de plekken waar de naaldjes tot stilstand kwamen. Die zie ik op de foto van het gemoonrakete maalsel ook terug.

Toch zo even op zoek naar die sporen. Misschien heb ik niet goed opgelet. Goed excuus om nog een bakje te maken. Meteen het laatste restje Burundi opmaken.

34
Ik denk dat ik moet beginnen met dat de Weber Moonraker WDT absoluut zijn prijs niet waard is. Dit is gewoon iets wat ik erg mooi vind en ik kan het gelukkig betalen.

De normcore geeft een prima resultaat maar zo nu en dan krijg ik sporen/ophopingen in de basket. Ik weet niet zeker hoe dit komt en of dit een negatief effect heeft. Ik heb het vandaag ontvangen en nog niet echt een duidelijk verschil gezien of geproeft tijdens het koffie zetten. Als ik kijk naar hoe goed de grinds er soms uitzien dan vraag ik me af of wdt echt nodig is.

Binnenwerk tot zo ver schoon en je krijgt er dus een mooi borsteltje bij.
Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6

40

Swirlyespresso schreef:
bobbee schreef: ma 08 mei 2023, 20:38 Verschrikkelijk!!
Afbeelding

Ik wil graag zo'n normcore versie want ik vind die sporen zo mooi dus wie hem kwijt wilt, beam me up!
Afbeelding
Ik ben de komende 2 weken niet thuis maar hij is te koop. Ik stuur je een pb.
Leuk! Ik wacht geduldig af.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!