bobbee schreef: vr 23 jun 2023, 13:18 Nog niet te koop maar dat duurt vanaf nu niet lang meer, productie is gestart.

bobbee schreef: vr 23 jun 2023, 13:18 Nog niet te koop maar dat duurt vanaf nu niet lang meer, productie is gestart.
Ik vind het meevallen maar het blijft een klein dingetje. Ik heb er vanochtend net een weggegeven en de eerste instructie erbij gegeven, is toch ook wel belangrijk om 'm in de gaten te hebben dus niet aan zetten voordat de boiler is gevuld, NOOIT open draaien als de druk niet helemaal weg is uit de boiler, temp van de groep in de peiling houden, de dosing goed hebben, niet teveel aan de hefboom hangen, de flow een beetje sturen. Het is meer een 'vulpen' die naar je hand gaat staan.dennis-caro schreef: vr 23 jun 2023, 12:30
Een Pavoni spreekt me al heel lang aan. Vind ik echt mooie dingen. Misschien toch ook eens naar kijken. Heeft wel wat meer tijd nodig om onder de knie te krijgen? Of valt dat wel mee?
Er is op het forum een topic en daar zul je het eerste horen wanneer je kunt bestellen, als je wilt.dennis-caro schreef:bobbee schreef: vr 23 jun 2023, 13:18 Nog niet te koop maar dat duurt vanaf nu niet lang meer, productie is gestart.Ik kon 'm al nergens vinden. Zelfs niet in de shop van Londinium zelf.
Hij gaat hem niet verkopen als die niet binnen een week kan worden opgestuurd, straks gaan 40 mensen mailen "ik heb betaald, kunt u zeggen wanneer die nou eindelijk komt?! En ben ik straks de eerste of is er nog iemand voor mij en wie dan en waarom?" dat is allemaal onnodige onzin om te moeten bijhouden en antwoorden.dennis-caro schreef: vr 23 jun 2023, 13:27bobbee schreef: vr 23 jun 2023, 13:18 Nog niet te koop maar dat duurt vanaf nu niet lang meer, productie is gestart.Ik kon 'm al nergens vinden. Zelfs niet in de shop van Londinium zelf.
Ik heb er een gehad. Leuk apparaat en goed onder de knie te krijgen. Ik doe ding graag op gevoel en dat pakte bij de lp goed uit.dennis-caro schreef:Een Pavoni spreekt me al heel lang aan. Vind ik echt mooie dingen. Misschien toch ook eens naar kijken. Heeft wel wat meer tijd nodig om onder de knie te krijgen? Of valt dat wel mee?fransg schreef: vr 23 jun 2023, 09:53Ik heb plezier gehad met de Pavoni's, en de Mypressi zou men een ipper kunnen noemen. Vectis is ook een dipper die er wezen mag. Fijne grote maar niet al te grote machine zonder poespas.cremalover schreef: vr 23 jun 2023, 09:31 Sja de vooroordelen tegen dippers .Ze gaan nooit
meer weg.
De Vectis kende ik eigenlijk niet. Heb net je filmpje op Youtube gezien, @FransG. Wat een mooie machine! Zit al gelijk te googlen waar ie te koop is
Yep, ik zag het! Ga ik volgenbobbee schreef: vr 23 jun 2023, 13:30Er is op het forum een topic en daar zul je het eerste horen wanneer je kunt bestellen, als je wilt.dennis-caro schreef:bobbee schreef: vr 23 jun 2023, 13:18 Nog niet te koop maar dat duurt vanaf nu niet lang meer, productie is gestart.Ik kon 'm al nergens vinden. Zelfs niet in de shop van Londinium zelf.
Ja, snap ik. Het zijn inderdaad lichte, kleine machines.omeCo schreef: vr 23 jun 2023, 13:51Ik heb er een gehad. Leuk apparaat en goed onder de knie te krijgen. Ik doe ding graag op gevoel en dat pakte bij de lp goed uit.dennis-caro schreef:Een Pavoni spreekt me al heel lang aan. Vind ik echt mooie dingen. Misschien toch ook eens naar kijken. Heeft wel wat meer tijd nodig om onder de knie te krijgen? Of valt dat wel mee?fransg schreef: vr 23 jun 2023, 09:53
Ik heb plezier gehad met de Pavoni's, en de Mypressi zou men een ipper kunnen noemen. Vectis is ook een dipper die er wezen mag. Fijne grote maar niet al te grote machine zonder poespas.
De Vectis kende ik eigenlijk niet. Heb net je filmpje op Youtube gezien, @FransG. Wat een mooie machine! Zit al gelijk te googlen waar ie te koop is
Maar ik miste de kilo’s