Die had ik nog niet gezien
Geen koffie voor ons dus
Zelfde wat je kunt zeggen als je een desembrood met een klein beetje gist verrijkt.cremalover schreef:Alle koffie knapt op van een klein beetje suiker vind ik.
Gist in mijn brood is voor mij uit den boze.Nooit gebruikt.bobbee schreef: vr 22 mei 2020, 13:56Zelfde wat je kunt zeggen als je een desembrood met een klein beetje gist verrijkt.cremalover schreef:Alle koffie knapt op van een klein beetje suiker vind ik.
Ik stoei daar af en toe mee, wat mijn gevoel betreft.
Ik wil het altijd zo puur mogelijk houden. Dus koffie zonder suiker. (eerlijk gezegd vind ik suiker niet lekker in de koffie. Ook niet opknappen. Het zoet vind ik niet lekker maar dat is mijn smaak en niet van een ander) Desembrood zonder gist id ook puur Maar in principe is het gewoon een aanvulling. En als je starter net even njet wilt kan een klein beetje gist net dat zetje geven. Qua smaak pak je die gewoon van de desem uiteraard.
Dus ja, hoe puut is puur denk ik dan. Zeker als ik savonds weer eten maak en er kruiden, zout en peper aan toevoeg terwijl de groente zelf ook al smaak heeft.
Enfin, dat dus. Sorry, beetje off topic geleuter van mij.

Terug naar “Koffie technieken”