Re: Leven na een Strega
41Wat een bijzondere machine, die Baby Lovpresso! Ik ga even lekker googlen 

Is het een E61 in een andere jas want ik zie geen originele E61 zetgroep op jouw foto's en online. Wel leuk apparaat, hoe is het opwarmen? En de temperatuur stabiliteit? Best blok staal wat verhit moet worden lijkt het.loenatik schreef:Als je denkt aan een Flair dan zou ik eens kijken naar de Baby Lovpresso, als je geïnteresseerd bent in iets zwaarders maar wel met gebuiksgemak.
Gemaakt in Indonesië, orginele E61 zetgroep (versie 3 is net uit), 10kg zwaar, [/attachment]
2 keer een minuut opwarmen is voldoende, maar heb hier een koude losse keuken en in de winter is dat inderdaad te koud om goed om te warmen, of ik neem er dan onvoldoende tijd voor.bobbee schreef:Is het een E61 in een andere jas want ik zie geen originele E61 zetgroep op jouw foto's en online. Wel leuk apparaat, hoe is het opwarmen? En de temperatuur stabiliteit? Best blok staal wat verhit moet worden lijkt het.loenatik schreef:Als je denkt aan een Flair dan zou ik eens kijken naar de Baby Lovpresso, als je geïnteresseerd bent in iets zwaarders maar wel met gebuiksgemak.
Gemaakt in Indonesië, orginele E61 zetgroep (versie 3 is net uit), 10kg zwaar, [/attachment]
Geen probleem, ander jasje maar wel fijn dat alle E61 filterdragers er onder passen (dunne rand)bobbee schreef:Leuk! Maar het is geen E61 groep hoor, het douchezeefje past maar die past ook in een Strega of Londinium bijvoorbeeld.
Verder geen probleem maar even zodat we de juiste informatie delen.
En? Nog bij kookpunt geweest?dennis-caro schreef:Nogmaals bedankt voor je aanbod. Leusden is voor mij op zich wel te doen, al woon ik niet naast de deur. Maar ik ga dit weekend naar Rotterdam en daar zit Kookpunt. Zij hebben een werkend showmodel staan dus ik ga daar eens proberen en proeven. En ook naar al het andere moois kijkenomeCo schreef: wo 21 jun 2023, 20:05 Ik woon in regio Amersfoort, Leusden om precies te zijn. Als ik de berichten hierboven lees en nadenk over de redenen waarom ik ben geswitched naar m’n pro 800 dan vind ik dat nog lastig te benoemen. Ik hou in ieder geval van de eenvoud van het systeem, dat door druk de zetgroep zich vult met water en de pre infusie start. Verder de afwerking maar ook de lay-out onder de kap. Ik hou van orde en netheid. Gek genoeg beleef ik alleen al daardoor meer lol van deze machine dan de vorige. Maar ieder heeft zo z’n voorkeuren.Het kan nog alle kanten op maar de Profitec kan een serieuze kandidaat zijn!