Re: Leven na een Strega

51
De kogel is door de kerk! Ik heb een LaPavoni Professional van 1 jaar oud gekocht. Deze machine heeft een aantal heel mooie 'mods' van de firma Coffee Sensor. Vanmorgen ben ik gaan kijken en heb een test-espresso gemaakt. In de middag nog de Flair 58 bekeken en naar een nieuwe LaPavoni gekeken. Maar de mods en de nieuwstaat van de machine die ik nu gekocht heb heeft me toch doen besluiten die te kopen. Morgen ophalen!

En nu de Strega verkopen...ik ga 'm hier ook aanbieden.

52
dennis-caro schreef:De kogel is door de kerk! Ik heb een LaPavoni Professional van 1 jaar oud gekocht. Deze machine heeft een aantal heel mooie 'mods' van de firma Coffee Sensor. Vanmorgen ben ik gaan kijken en heb een test-espresso gemaakt. In de middag nog de Flair 58 bekeken en naar een nieuwe LaPavoni gekeken. Maar de mods en de nieuwstaat van de machine die ik nu gekocht heb heeft me toch doen besluiten die te kopen. Morgen ophalen!

Gefeliciteerd! Wat leuk!! Heel veel plezier ermee
Afbeelding
.

En we zien graag hoe de buit eruit ziet natuurlijk
Afbeelding

54
dennis-caro schreef: ma 26 jun 2023, 19:53 De kogel is door de kerk! Ik heb een LaPavoni Professional van 1 jaar oud gekocht. Deze machine heeft een aantal heel mooie 'mods' van de firma Coffee Sensor. Vanmorgen ben ik gaan kijken en heb een test-espresso gemaakt. In de middag nog de Flair 58 bekeken en naar een nieuwe LaPavoni gekeken. Maar de mods en de nieuwstaat van de machine die ik nu gekocht heb heeft me toch doen besluiten die te kopen. Morgen ophalen!

Welkom bij de club! :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

56
dennis-caro schreef:Dank!

Hier een paar foto's van de verkopende partij
Aah! Mooie machine. Van de handelaar uit Den Haag zo te zien aan de foto's.

Veel plezier ermee! Zal wel even wennen zijn maar als je hem eenmaal doorhebt is het een echte hobby!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

58
Mooi! En zie inderdaad Bong's isolator, de PPK en de steam mode. Serieuze upgrades. Have fun!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

60
dennis-caro schreef:Merci, bvds!
Er is voor bijna 700 euro aan upgrades gedaan. En dat op een machine met een basisprijs van iets meer dan 800 euro.
Maar ff serieus, ga je er 990 euro voor betalen???
Afbeelding
Dan mag de verkoper in zijn handen klappen en weet ik wat ik kan vragen voor mijn La Pavoni Stradivari professional met ook bijna al die upgrades!!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!