Re: COVID-19 & de koffiewereld
651We zullen zien met een jaar of 5....
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Volgens mij vlieg je daar de bocht uit, al vind ik dat je precies moet doen wat je wil natuurlijk.fransg schreef: En wanneer er genoeg mensen zich wel laten prikken, beschermen wij, de geprikten, daarmee ook de ongeprikten die ons evenzo dierbaar zijn.

Buiten is het vaak fijner, al zou ik misschien ooit nog wel een dagje naar North Sea Jazz willen. maar ik ging de laatste tijd sowieso liever bijna nergens naarheen en in die zin was die lockdown grotendeels een waar genoegen.bobbee schreef: ma 17 mei 2021, 20:13 Door het paspoort komen wij elkaar binnenkort niet meer tegen, want ik mag nergens meer naar binnen.
Als we dan over 5 jaar nog leven natuurlijk, want die langetermijneffecten....fransg schreef: Nu zou het te ver gaan om ons allemaal over 5 jaar dan een ridderorde te geven, "daar deden we het helemaal niet voor" zeggen we dan, blozend, een beetje afwerend, maar het idee wordt zeer gewaardeerd. Die gedachte, die erkentelijkheid, zo overweldigend, daar hadden we niet op gerekend, het overvalt ons een beetje en we zijn er ontroerd van.
Zéér mee eens!bobbee schreef: ma 17 mei 2021, 20:54 En ik ben uitermate trots hoe we het hier op het forum doen. We praten over dit en dat, we prikken elkaar een beetje maar niet hatelijk en toch blijft het gemoedelijk en schakelen we net zo makkelijk weer over naar onze onderwerpen mbt de hobby zonder hatelijk te doen.
Terug naar “Leuk en interessant”