Re: Man en mes
811Dat heb je ook bij heel oude oude door het notariaat opgestelde aktes. Aan elkaar in schuinschrift geklonken weergaloos metrisch gemaakt letters, regels en zinnen. Om ingelijst aan de muur te hangen.
️

Zo is het! Messen van die prijs zijn niet wat het exotisch uitziende lemet suggereert. Ik vermoed dat het hippe haar, baard en tatoeages van de figurant een ambachtelijke creatieve sfeer probeert op te roepen, maar zelfs dat werkt niet.fransg schreef:De Japanse opaatjes die dag in dag uit met hamer en staal boven verzengend vuur hangen om dit voor ons mogelijk te maken op unieke ambachtelijke traditionele manier van generatie op generatie doorgegeven zouden zich in hun graf omdraaien als ze zien hoe hun met bloed zweet en tranen verkregen handwerk wordt verramsjt.
Hij is ook erg mager.Eet nooit bij een magere kok!gilleko B. schreef: di 06 jun 2023, 10:38Zo is het! Messen van die prijs zijn niet wat het exotisch uitziende lemet suggereert. Ik vermoed dat het hippe haar, baard en tatoeages van de figurant een ambachtelijke creatieve sfeer probeert op te roepen, maar zelfs dat werkt niet.fransg schreef:De Japanse opaatjes die dag in dag uit met hamer en staal boven verzengend vuur hangen om dit voor ons mogelijk te maken op unieke ambachtelijke traditionele manier van generatie op generatie doorgegeven zouden zich in hun graf omdraaien als ze zien hoe hun met bloed zweet en tranen verkregen handwerk wordt verramsjt.
️
Dus wel of niet een banboo plank? Niet denk ik?cremalover schreef:Snijpul wwer eens gewet.
Koop noout een bamboe snijplank.Maakt al 12 jaar mijn messen bot.Maar zo lekker groot en licht.
Niet doen!bobbee schreef: do 15 jun 2023, 11:44Dus wel of niet een banboo plank? Niet denk ik?cremalover schreef:Snijpul wwer eens gewet.
Koop noout een bamboe snijplank.Maakt al 12 jaar mijn messen bot.Maar zo lekker groot en licht.
IMG_20230615_113330_1.jpg
Die van mij heb ik ook inderdaad niet gekocht, die zat bij een aanbieding van de Jumbo mee ingepakt.
Zeker!gilleko B. schreef: do 15 jun 2023, 11:58 De Rossi maakt hele mooie, indien gewenst keuze houtsoort en grootte. Erg mooi