Re: COVID-19 & de koffiewereld

821
bobbee schreef: za 21 aug 2021, 08:30 Nee, alleen die mensen die bij NUON ziitten luisteren naar Rutte of ze vonden het zo'n belachelijke vraag dat ze express allemaal dat ene antwoord hebben gegeven om de draak ermee te steken.
Zou best kunnen, en als het nog maar een paar honderd antwoorden waren geweest kon het toeval zijn, dat alleen vieze mensen snel die enquete hadden ingevuld, maar er waren in de 6000 respondenten. Maar goed, we moeten nader onderzoek afwachten, misschien dat Omroep Max er eens een 'poll' op loslaat.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

825
gilleko B. schreef: za 21 aug 2021, 13:12 Wholesome whores, interessant, zal er straks naar luisteren. Kende het nog niet, is weer eens wat anders dan Kees de Korte van BNR.
Ze doen goed werk en lachen heel wat af met zijn twee. Je moet ervan houden want soms schateren ze het zo uit dat dit een fors deel van de uitzending beslaat ;-) dus is het het fijnste als je het enigszins aanstekelijk vindt.

Door de vele lockdowns in Australië lopen de zaken niet zoals voorheen maar ze redden zich tot nu toe goed, lijkt het.

Daardoor heeft het gelukkig wel met het topic van deze thread van doen en de meiden houden ook van een bekertje koffie dat $ 8 kost.

Aanvankelijk deed een van hen de podcasts en heette het anders maar nadat de ander een keer te gast was en dat fantastisch liep doen ze niet anders meer.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

826
IK heb het enige goede bericht voor dit hele topic gevonden waarmee we dit hele gedoe, de hele discussie kunnen afsluiten! Ook al is het niet waar, dan is het nog steeds waar. Dat wil ik graag afspreken en is geen zware opgave voor ons zelfrespecterende leden van dit nederige forum over koffie.
Het orakel heeft dit voor ons geregeld, wij nederige homo sapiens krijgen dit sapje geschonken en de keus om het zelf verorberen!

Laat ons klinken snodaards, vul de kelken!

Coffee consumption linked to lower risk of COVID-19 infection

'Coffee consumption favorably correlates with inflammatory biomarkers' linked to 'COVID-19 severity and mortality,' authors wrote

https://www.foxnews.com/health/coffee-c ... -infection
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

828
fransg schreef:Klinkt goed maar FOX News dat kan toch niet in een beschaafd land als het onze ;-)
Volgens mij heb je het nog niet goed gelezen. Ik wist dat dit zou komen, ik kan in de toekomst kijken denk ik nu. Wacht, ik citeer een belangrijk stukje van mijn eigen tekst:
bobbee schreef:Ook al is het niet waar, dan is het nog steeds waar. Dat wil ik graag afspreken en is geen zware opgave voor ons zelfrespecterende leden van dit nederige forum over koffie.
Als backup deze webpagina. Nu kunnen we voort.
(https://www.mdpi.com/2072-6643/13/6/2114/htm)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!