Na vele testen.
Kleine doet wat smaak betreft niet onder voor de grotere.
Het is bewezen dus waar.
Re: hulde aan de kleine maler
2Goed te weten!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Na zulke stevige en overtuigde boodschap weet ik eigenlijk niet welke van die twee wordt straks 'Te Koop' aangeboden.cremalover schreef: wo 18 mar 2020, 11:52 Na vele testen.
Het is bewezen dus waar.
Dat zijn uiteraard twee prachtige mallers, dus ben je opzoek naar een eentje - houd dan 'Te Koop' rubriek in de gaten!
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/
5'David' staat al maanden te koop. Goliath is blijvertje. Gemak dient de mens 
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
6David heeft trouwens wat meer succeses geboektbvds schreef: wo 18 mar 2020, 12:32 'David' staat al maanden te koop. Goliath is blijvertje. Gemak dient de mens![]()
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
7namor schreef:Na zulke stevige en overtuigde boodschap weet ik eigenlijk niet welke van die twee wordt straks 'Te Koop' aangeboden.cremalover schreef: wo 18 mar 2020, 11:52 Na vele testen.
Het is bewezen dus waar.![]()
Dat zijn uiteraard twee prachtige mallers, dus ben je opzoek naar een eentje - houd dan 'Te Koop' rubriek in de gaten!

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
8Dergelijk wetenschappelijk bewijs valt niet te ontkrachten. Nu ben ik om en ik laat mij niet meer in de maling nemen door de hobby gekte op dit forum! De molen van opa staat weer in de keuken en de Niche al bij het grof vuil!