Hoi allemaal,
Ik had ook een berichtje geplaatst in de 'alles voor beginners' pagina, maar hier nogmaals met een foto van de setup.
Mijn naam is Madencio en ben sinds kort begonnen met de 'hobby' van het zetten van lekkere espresso's en alles wat er bij komt kijken. De machine die ik gebruik is de Sage Barista Express, maar stiekem ben ik al aan het kijken voor andere machines, alhoewel ik denk dat er eerst een betere koffiemaler gaat komen.
Hoop jullie snel te zien/spreken in de fora!
Re: Hoi, even voorstellen met setup!
2Welkom op het forum.
Ik kan de modellen van sage niet meer uitelkaar houden. Hopelijk bevalt hij goed afgezien van de interne maler die je waarschijnlijk gaat vervagen voor een externe maler.
Ik kan de modellen van sage niet meer uitelkaar houden. Hopelijk bevalt hij goed afgezien van de interne maler die je waarschijnlijk gaat vervagen voor een externe maler.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Hoi, even voorstellen met setup!
3Dank je wel! Absoluut, mijn eerste aankoop gaat wel een koffiemaler zijn ja, ben al een beetje aan het zoeken in de verschillende kanalen naar eentje die bij mij past.
Decent / 01