Eureka Specialita - waar kan ik ze (lokaal) kopen in Utrecht?

1
Ik ga voor het eerst een koffiemolen kopen, en denk dat ik voor een Eureka Specialita ga. Nu is de vraag waar kan ik die het best kopen? Ik wil eigenlijk liefst, zeker tijdens corona, een klein (lokaal) winkel steunen, als ze een redelijke prijs vragen. Heeft iemand een aanbeveling voor Utrecht? Ik heb tot nu toe alleen maar van pommeren gevonden, die hebben ze niet op vooraad - zijn er nog meer winkels in Utrecht? Ik kon tot nu tue niks vinden via google. Online bieden koffiewarenhuis en fleur de cafe een scherpe prijs (rond 400€)

Groet & Dank

Re: Eureka Specialita - waar kan ik ze (lokaal) kopen in Utrecht?

6
Saspurs schreef: zo 27 dec 2020, 15:11
fransg schreef: zo 27 dec 2020, 15:07
Saspurs schreef: zo 27 dec 2020, 14:56Ik wil eigenlijk liefst, zeker tijdens corona, een klein (lokaal) winkel steunen, als ze een redelijke prijs vragen.
Je wil een lokale ondernemer steunen indien hij er zo weinig mogelijk aan verdient ;-)
Onzin. Ik zei toch dat ik redelijke prijs wil betalen.
Redelijk is voor iedereen anders. Je noemde ook een 'scherpe prijs' van rond de €400 -- ik concludeerde daardoor dat jij de prijs die een online dozenschuiver vraagt de juiste prijs vindt voor iemand die lokaal zit en winkelhuur betaalt van jouw aankoopbedrag.

Hopelijk had ik het mis en gun je een lokale middenstander de prijs die nodig is om zelf ook een goed bestaan te hebben.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino