Al ca 10 jaar gelukkige gebruiker van Caffeo Bistro ( melitta) altijd ootijd zn reinigingen uitgevoerd , nu sinds enkele dagen / weken is de residu erg nat en geen mooie droge damschijven meer.
Kan niet ontdekken wat het is .? De zetgroep vervangen is nogal prijzig en ook niet wetende of dit oorzaak is.?
Wie kan mij van enige info voorzien .??
Gebruik je altijd exact dezelfde bonen van dezelfde herkomst of heb je nu iets andere bonen?
Klinkt alsof je een volautomaat hebt, klopt dat? Zit er dus een maler in, en hoe oud is die? Zou die aan onderhoud toe zijn? Weet je hoeveel maalsel er wordt gedoseerd en heb je kunnen nagaan of dat exact hetzelfde is?
Hallo ,
Het is inderdaad een volautomaat , Ik gebruik altijd de zelfde boon soort van Lidl tot volle tevredenheid ,het app is ca 10 jaar oud maar kan echt niet zeggen hoeveel bakjes hij al gezet heeft,? Ben nu met pensioen en dan ca 8 kopjes per dag ....voor die tijd geen idee.! Of de smaak anders is met deze lekkage kan ik niet zeggen...tis gewoon erg lastig omdat je niet zeker weet of het wel een vol kopje gaat worden.
Het jammere is dat je tijdens koffie bereiding niet kan zien waar hij eventueel lekt.!