Vriendelijke groet Andre
Melitta caffeo solo probleem
1Hallo, probleem is dat mijn melitta geen koffie meer geeft, begon bij minder volle kopjes tot op gegeven moment hij geen druppel meer gaf. De melitta maakte veel herrie en stoom en alles kwam als drab direct in de residubak terecht. Na wat gezocht te hebben op internet heb ik besloten drainage ventiel te vervangen, maar dat hielp niet, toen zag in dat het inlaatventiel, haaks stukje, wat in de zetgroep zit was afgebroken, dit ook vervangen en alles goed gereinigd en weer ingevet. Nou ik dacht dat wordt weer lekker bakje koffie drinken, maar helaas, weer geen koffie uit uitlaat. (uitlaat is ook schoon) tijdens de koffiezet procedure weer veel kabaal en stoom, en als je daarna de zetgroep eruit haalt dan zie je rondom inlaatstuk zetgroep (wat nieuw is) veel vocht/water. Het is net of die daar niet goed sluit, heb het apparaat en zetgroep al 3 x in en uit elkaar gehaald maar helpt allemaal niks, wie weet wat ik misschien verkeerd zou hebben moeten gedaan? Graag hulp want ben senseo nu wel zat,
Vriendelijke groet Andre
Vriendelijke groet Andre