Re: Koperen espressomachines

5
Ja, ik vind het niet mooi, maar wel bijzonder. Zou het voor het verzamelen best willen hebben wanneer ik het voor een leuk prijsje ergens tegenkom. Maar dat geld ook voor andere lelijke dingen die grappig zijn of een leuk verhaal hebben.

PS. Spreek mezelf tegen ten opzichte van mijn eerste bericht. Daar bedoel ik dat ik het niet als espressomachine voor dagelijks gebruik zou willen hebben. Ben meer een lever liefhebber. Hoop ooit een Faema lever op vast water te bezitten

7
Keyser schreef:Ja, ik vind het niet mooi, maar wel bijzonder. Zou het voor het verzamelen best willen hebben wanneer ik het voor een leuk prijsje ergens tegenkom. Maar dat geld ook voor andere lelijke dingen die grappig zijn of een leuk verhaal hebben.

PS. Spreek mezelf tegen ten opzichte van mijn eerste bericht. Daar bedoel ik dat ik het niet als espressomachine voor dagelijks gebruik zou willen hebben. Ben meer een lever liefhebber. Hoop ooit een Faema lever op vast water te bezitten
Afbeelding
Over verzamelen hebben we pas nog les gehad van fransg....
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

8
bobbee schreef:Over verzamelen hebben we pas nog les gehad van fransg....
Afbeelding
Haha klopt! Ik wacht ook met smacht op de dag dat Frans zegt "Kom maar langs jongens, ik heb wat mooie Londiniums en molens om uit te zoeken. Ik zal niet kijken welke je meeneemt, want dan weet ik ook niet wat ik mis.". Daarna gun ik mijzelf nog wat jaren om ook op dat punt te belanden als verzamelaar
Afbeelding
.