Dat zijn een pak espresso's om de boete te betalen.
https://www.theguardian.com/world/2022/ ... f-espresso
Re: Ocharme die zaak
2Ik hoop dat er snel een crowdfunding komt en dat er 40.000 voor hem wordt ingezameld 

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Je moet toch ook wel een halve NSB'er zijn om daar de politie voor te bellen. Als ze hem 15,- hadden laten betalen dan had ik me er nog iets bij kunnen voorstellen, maar bij 2,- ....... 

ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario
4Het is bij de wet vastgelegd dat een espresso maar €1,10 ofzo mag kosten. In Nederland betaal ik af en toe €4,25 en je proeft dat het dan om DE diepvriespakken gaat. Eigenlijk zou je in zulke gevallen hier ook de Politie moeten bellen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
5Ja, Italië is nog spot goedkoop, maar daarom is het bij mij thuis gratis. Geen claims
. Maar het schijnt dat er nog steeds heel veel geloof in Brussel in de euro is. Om die religie voor de langere termijn in stand te houden zal het op enig moment ook zo moeten worden dat met name in Italië een espresso gemiddeld minimaal € 4,00 zal gaan kosten. Het is even afwachten.
️

6Ik betaal bij rond Gardameer meestal €2 of €2,20 voor een doppio. Dus dat komt wel overeen als een single €1,10 kost.
7Dat denken meer mensenYpuh schreef: do 19 mei 2022, 08:04 Het is bij de wet vastgelegd dat een espresso maar €1,10 ofzo mag kosten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
8januari dit jaar in de Independent:
A report that the cost of a humble espresso in Italy could rise to €1.50 this year has sparked outrage among caffeine-loving Italians.
“We are receiving numerous complaints denouncing the rise in prices of coffee,” said Furio Truzzi, head of the Italian consumer rights group Assoutenti, of the price hike.
9Weekje of 2 geleden rond het Gardameer 1,20 voor een enkele / 2,40 voor een doppio...helaas is de koffie een stuk donkerder gebrand als wij hem graag hebben. Wel hebben ze allemaal een Half Automaat...op een paar Illy shopjes na met cups 
Dat gezegd hebben waren de zaakjes met Illy nog het best te drinken

Dat gezegd hebben waren de zaakjes met Illy nog het best te drinken
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart