Tijdens mijn dagelijkse rondneuzerij stuitte ik onlangs op een paar exemplaren van de Elektra Verve. Ik vind het een prachtige machine maar kan er maar weinig over vinden.
Ben dus benieuwd of er hier mensen zijn die er hun licht op kunnen en willen laten schijnen. Kort gezegd: is het wat?
Re: Elektra Verve
2wat had je reeds gevonden, deze?omeCo schreef: zo 24 jul 2022, 18:22 Ik vind het een prachtige machine maar kan er maar weinig over vinden.
https://www.coffeeitalia.nl/elektra-verve.html
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Ooit een filmpje van gezien. Dat gaf echter geen goede indruk! Zo veel vibratie dat de kopjes onder de zetgroep tijdens zetten er bijna afvielen 
5Viel mij ook op in een filmpje. Ik denk dat kopjes op een dergelijk rooster al snel gaan schuiven. Eerder dan op een geperforeerde plaat. Er is immers maar een klein contactoppervlak dus ook minder weerstand bij schuiven.fuel schreef:Ooit een filmpje van gezien. Dat gaf echter geen goede indruk! Zo veel vibratie dat de kopjes onder de zetgroep tijdens zetten er bijna afvielen
Hoe dan ook, erg jammer! Vindt hem fraai.
6Dat zijn veel filmpjes! Ben vooral geïnteresseerd in gebruikerservaringen.fransg schreef:
7Heb deze machine ook nog eventjes overwogen, maar viel vanwege het grote formaat af. Het schijnt een hele degelijke optie te zijn in het rijtje van de Linea Mini en Dalla Corte Studio.
Als het uiterlijk je kan bekoren (ik vind hem best gaaf maar was verkocht aan de La Marzocco) is het volgens mij een interessant geprijsd alternatief die ook net iets exclusiever is.
Als het uiterlijk je kan bekoren (ik vind hem best gaaf maar was verkocht aan de La Marzocco) is het volgens mij een interessant geprijsd alternatief die ook net iets exclusiever is.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
8De wijze waarop je het reservoir moet bijvullen was voor mij wel een duidelijke afhaker. Niet echt lekker over nagedacht.
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.
Branden: Aillio bullet r1.
9Mee eens. Gepiel met die rekjes. Volgens mij maak je daar snel krassen mee op de bovenzijde.Ruben- schreef:De wijze waarop je het reservoir moet bijvullen was voor mij wel een duidelijke afhaker. Niet echt lekker over nagedacht.