Tips voor doseerring?

1
Heeft er iemand een webwinkel tip voor onderstaande of zelfs 1 overbodig in de lade liggen:
- 58mm (IMS)
- Magnetisch
- "Uitwendig" dus over het bakje en niet een rand in het bakje
- Hoogte niet zo relevant 15-25mm
- Redelijk prijsje (Die van Descent is precies wat ik zoek maar ietsje aan de prijs).
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: Tips voor doseerring?

7
Ik heb er maar meteen 3 besteld bij onze vrienden van Ali. Kan ik vast wel iemand een plezier mee doen. Ik denk dat deze van aluminium zijn en de OCD in dezelfde advertentie van RVS. Als dit principe bevalt dan zal ik eens gaan informeren bij DiRossi, die zijn wel van RVS.

Overigens is het voorbeeld op de site van DiRossi weer juist met en inwendige rand die ik niet wil. Maar ik vermoed dat met enig overleg wel iets prachtigs gemaakt kan worden.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

9
Ik heb die van DiRossi RVS en een RVS van Aliexpress voor de pavoni. Beide met een randje. Zonder randje is wel leuk om eens een keer te proberen of dat prettiger werkt. Vooralsnog is de koffie heerlijk
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

10
bobbee schreef: wo 03 aug 2022, 09:21 Vooralsnog is de koffie heerlijk
Afbeelding
Mja, maar is dat de hand des meesters of het materiaal waar de spullen van zijn gemaakt? Methinks vooral het eerste :D