Goeie morgen, ik heb een koffie automaat van siemens.
Ieder keer dat ik koffie zet heeft hij aan bonen bijvullen.
Uiteraard is deze dan vol.. iemand een ieder wat er aan de hand is??
Re: Siemens geeft iedere keer aan geen bonen
2Ik vermoed dat er iets met de machine niet in orde is en dat die even naar de leverancier moet indien nog onder garantie.
Indien tweedehands op de kop getikt, beste naar recycle station brengen en je gaan oriënteren op een goeie halfautmaat en een fijne maler.
Indien tweedehands op de kop getikt, beste naar recycle station brengen en je gaan oriënteren op een goeie halfautmaat en een fijne maler.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: Siemens geeft iedere keer aan geen bonen
3Het kan ook dat die machine heel slim is en dat meneer er bijvoorbeeld gemalen koffie in doet en de machine dan aangeeft ‘wèl BONEN erin doen hè!’fransg schreef:Ik vermoed dat er iets met de machine niet in orde is en dat die even naar de leverancier moet indien nog onder garantie.
Maar serieus, het zal een sensor zijn die stuk of vies is. Kan je er ondanks die melding wel koffie mee maken?