Ik ben David, 22 jarige student Small business & Retail. Al vanaf jongs af aan ben ik in de bergen van Oostenrijk te vinden voor hikes en fietstochten. Als koffieliefhebber mag ik natuurlijk graag een kop koffie drinken op z'n tijd. En hoe fijn is het als dat ook tijdens deze vakanties kan!

Met deze persoonlijke insteek lijkt mij gaaf om deze behoefte te kunnen vervullen met koffieproducten die gericht zijn op: Onderweg of thuis goede koffie kunnen drinken met handige apparatuur. Die geschikt zijn thuis te gebruiken, maar ook ideaal zijn voor onderweg. Denk aan roadtrips, hikes of andere activiteiten buitenshuis waarbij je altijd een lekkere kop koffie binnen handbereik wilt hebben. Daarnaast wil ik ook het duurzaamheidsaspect hierin meenemen, en waarden zoals vrijheid en gemak.
Hiervoor heb ik een korte vragenlijst gemaakt voor o.a. dezelfde behoeftes als ik maar ook jullie behoeftes te leren kennen, zodat ik een potentiële doelgroep beter in kaart kan brengen. Het duurt slechts een paar minuten en is volledig anoniem in te vullen: https://forms.gle/294n14r7JKoP3N9H6
Ik zou het waarderen als jullie hier enkele minuten tijd voor willen nemen

Het zou tof zijn als we met deze community een tof project weten te starten!