Lelit Kate of Quick Mill 3035

1
Ik ben mij aan het verdiepen in een koffiemachine met maalsysteem. Over de Quick Mil is wel het een en ander te vinden op dit forum alleen over de Lelit Kate niet. De Lelit Anita geniet niet de voorkeur volgens forumleden maar wat wel. Misschien de Quick Mill 3135?
Ik ben op zoek naar een machine met een ingebouwde maler. Ik weet dat een losse maler betere resultaten geeft maar liever geen losse maler hier op het aanrecht.

Re: Lelit Kate of Quick Mill 3035

2
Koop dan een betere machine en een hand maler die je in de la stopt. De machine is dan sowieso smaller en je behaalt zo goed als zeker een beter resultaat.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: Lelit Kate of Quick Mill 3035

4
Ga dan voor een Quickmill 820 met een Mignon Specialita. Allebei in een funky kleurtje en ik denk dat je qua ruimte niet veel meer hebt dan met een Quickmill 3035. Vanbinnen is die volgens mij identiek aan de 820.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Eureka XL | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600