Re: Eureka Atom W 75 vs Malhkonig e65 GBW

2
Ik krijg er morgen eentje binnen voor een goede vriend van mij, ik ben benieuwd. De weegtechniek heeft zich als erg goed bewezen op de Libra, dus we gaan zien hoe goed het werkt op de véél snellere Atom75. Technisch gezien is het natuurlijk gewoon "nogsteeds" de atom 75 dus daar verwacht ik geen verrassingen, dat is gewoon een bewezen topper.

3
Pti schreef: wo 21 feb 2024, 18:14 Ik krijg er morgen eentje binnen voor een goede vriend van mij, ik ben benieuwd. De weegtechniek heeft zich als erg goed bewezen op de Libra, dus we gaan zien hoe goed het werkt op de véél snellere Atom75. Technisch gezien is het natuurlijk gewoon "nogsteeds" de atom 75 dus daar verwacht ik geen verrassingen, dat is gewoon een bewezen topper.
Al wat ervaringen die je kunt delen?

5
kraaijcheck schreef: zo 03 mar 2024, 09:39
Pti schreef: wo 21 feb 2024, 18:14 Ik krijg er morgen eentje binnen voor een goede vriend van mij, ik ben benieuwd. De weegtechniek heeft zich als erg goed bewezen op de Libra, dus we gaan zien hoe goed het werkt op de véél snellere Atom75. Technisch gezien is het natuurlijk gewoon "nogsteeds" de atom 75 dus daar verwacht ik geen verrassingen, dat is gewoon een bewezen topper.
Al wat ervaringen die je kunt delen?
We hebben een maandagmorgen model ontvangen die terug moet naar Italië voor onderzoek. Gelukkig "gewoon" bij de Nederlandse importeur besteld, dus er is gelijk een andere onderweg. Qua smaak en gebruik werkt alles zoals je mag verwachten, presteert hetzelfde als de gewone atom, maar bij deze mankeerde er juist iets aan de weeginrichting. Die gaf afwijkende gewichten ondanks calibratie, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen...

10
kraaijcheck schreef: di 05 mar 2024, 13:17
Dank! Heb me gisteren kapot gezocht ☺️ Dat ze zoiets niet gewoon onder contact zetten....
Ik denk dat ze zo weinig mogelijk emails willen omdat ze de machines die het werk doen aan de praat houden en zo min mogelijk zelf aan de praat willen worden gehouden ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino