Jura Z6 bij inschakelen gaat de machine direct weer uit?!?

1
Hallo, wie kan mij helpen. Jura Z6 als deze lang van het stroom is geweest en volledig koud is dan kan ik de machine inschakelen en start de machine op. Echter voor korte tijd. Daarna gaat hij uit. En krijg je er gelegen leven meer in.

Transformator is denk ik goed. Kan waardes aflezen als ik de aan uit knop ingedrukt hou. 230-240 erin en 18 eruit en bij andere draden 12 dacht ik.

Aan uit schakelaar vervangen maar ook geen resultaat.

Aan de printplaat kan ik niet direct iets zien.

Wat zal dit zijn wil het graag oplossen zonder een nieuwe printplaat te moeten kopen.

Het lijkt alsof er een thermische zekering in werking treed al is dit direct na inschakelen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Jura Z6 bij inschakelen gaat de machine direct weer uit?!?

2
Jurafanatic schreef:Hallo, wie kan mij helpen. Jura Z6 als deze lang van het stroom is geweest en volledig koud is dan kan ik de machine inschakelen en start de machine op. Echter voor korte tijd. Daarna gaat hij uit. En krijg je er gelegen leven meer in.

Transformator is denk ik goed. Kan waardes aflezen als ik de aan uit knop ingedrukt hou. 230-240 erin en 18 eruit en bij andere draden 12 dacht ik.

Wat zal dit zijn wil het graag oplossen zonder een nieuwe printplaat te moeten kopen.

Het lijkt alsof er een thermische zekering in werking treed al is dit direct na inschakelen?

Afbeelding
Afbeelding

Re: Jura Z6 bij inschakelen gaat de machine direct weer uit?!?

3
Jurafanatic schreef:
Jurafanatic schreef:Hallo, wie kan mij helpen. Jura Z6 als deze lang van het stroom is geweest en volledig koud is dan kan ik de machine inschakelen en start de machine op. Echter voor korte tijd. Daarna gaat hij uit. En krijg je er gelegen leven meer in.

Afbeelding
Afbeelding

Het display heb ik ook al bekeken. De print hiervan is netjes en niet geoxideerd .