Heeft iemand ervaring met portafilters van RVS, doorgaans zijn deze van een koper legering ivm de goede warmtegeleiding.

https://www.espressowinkel.nl/ecm-filte ... s-rvs.htmlbobbee schreef: do 29 mei 2025, 15:17 Ze zijn vaak messing, niet koper.
Lelit bianca heeft of had volgens mij RVS portafilters bij de machine. Deze die je op jouw foto ziet lijkt op een portafilter can ECM.
Waarom deel je niet ook even waar je hem hebt gebonden? De link zodat mensen mee kunnen kijken om jouw vraag te beantwoorden.
Premium RVS portafilter, 2 kops. Met ergonomisch vormgegegeven handgreep.
Hoogwaardig roestvrijstalen ontwerp, optimale hantering door uitgebalanceerde vorm.
Makkelijk schoon te maken. Geschikt voor de ECM E61 zetgroep.
Messing ís een koperlegeringbobbee schreef: do 29 mei 2025, 15:17 Ze zijn vaak messing, niet koper.
Lelit bianca heeft of had volgens mij RVS portafilters bij de machine. Deze die je op jouw foto ziet lijkt op een portafilter can ECM.
Waarom deel je niet ook even waar je hem hebt gebonden? De link zodat mensen mee kunnen kijken om jouw vraag te beantwoorden.
Ik heb al jaren een RVS filterdrager, het voordeel is dat het chrome er niet afbladdert zoals dat bij een messing filterdrager wel gebeurt. Daar is dan ook alles mee gezegd, als je machine niet altijd of niet lang aanstaat duurt het inderdaad langer tot je filterdrager goed heet is. Schoonmaken van de uitloopjes blijft een vervelend klusje, bodemloze filterdrager is wat dat betreft het beste.Koffiedrap schreef: do 29 mei 2025, 14:55 Kwam vandaag op internet dit portafilter tegen en ik vind he prachtig en elegant.
Heeft iemand ervaring met portafilters van RVS, doorgaans zijn deze van een koper legering ivm de goede warmtegeleiding.