(VERKOCHT) Sage dual boiler zwart in goede staat

1
Sage Dual Boiler in zwarte uitvoering, verkeert in goede staat. Perfect voor de liefhebber van espresso.

De machine is van oktober 2024, dus nog geen jaar oud. Gebruikt voor ongeveer 2 kopjes koffie per dag. Gaat weg omdat ik upgrade naar een andere machine.

De machine komt met een melk kannetje en 2 portafilters, een originele dubbele uitloop en een bodemloze portafilter. Beide van Sage zelf.

Vaste prijs van 600 euro.
Machine is op te halen in Castricum.
Laatst gewijzigd door dvlis op do 14 aug 2025, 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Sage dual boiler zwart in goede staat

2
dvlis schreef:Sage Dual Boiler in zwarte uitvoering, verkeert in goede staat. Perfect voor de liefhebber van espresso.

De machine is van oktober 2024, dus nog geen jaar oud. Gebruikt voor ongeveer 2 kopjes koffie per dag. Gaat weg omdat ik upgrade naar een andere machine.

De machine komt met een melk kannetje en 2 portafilters, een originele dubbele uitloop en een bodemloze portafilter. Beide van Sage zelf.

Vraagprijs is 750 euro.
IMG_2584.jpeg
IMG_2585.jpeg
IMG_2588.jpeg
IMG_2589.jpeg
IMG_2590.jpeg
Gaat die ook de deur uit? Ik ben nog erg blij met de Weber basket
Afbeelding
komt er een andere merk misschien of is het einde hobby?

3
MichaelvDuuren schreef: zo 10 aug 2025, 21:04
Afbeelding
Nee niet einde hobby, ik wilde graag een machine die wat minder ruimte in neemt op het aanrecht en ik kwam een goede deal tegen van een Stone espresso machine.

Mooi dat je de Weber basket goed terecht is gekomen :)
Laatst gewijzigd door dvlis op do 14 aug 2025, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

4
dvlis schreef:
MichaelvDuuren schreef: zo 10 aug 2025, 21:04
dvlis schreef:Sage Dual Boiler in zwarte uitvoering, verkeert in goede staat. Perfect voor de liefhebber van espresso.

Vraagprijs is 750 euro.
IMG_2584.jpeg
IMG_2585.jpeg
IMG_2588.jpeg
IMG_2589.jpeg
IMG_2590.jpeg
Afbeelding
Nee niet einde hobby, ik wilde graag een machine die wat minder ruimte in neemt op het aanrecht en ik kwam een goede deal tegen van een Stone espresso machine.

Mooi dat je de Weber basket goed terecht is gekomen :)
Ah Nice, heb ik ook lang over getwijfeld de Stone.