Ik ben al een he tijd aan kijken naar een lever machine. Eerst ter vervanging van de Rancilio Silvia, maar ik denk steeds meer aan apparaat voor erbij. Pavoni is de revue gepasseerd, maar de laatste tijd erg gecharmeerd van de Flair 58+2.
Voordelen van de Flair: De groep kunnen voorverwarmen, flow qua druk kunnen monitoren (eventueel via bluetooth) en de accesoires zijn inwisselbaar met die van de Rancilio. Wel weer een stekker extra in het stopcontact.
Ik lees ook heel veel positiefs over de Cafelat Robot. Goedkoper dan de Flair, hoeft niet in het stopcontact en dat heeft toch ook wel zijn charme. Alleen wel een eigen set aan accessoires. Hij is ook wel makkelijk mee te nemen voor op vakanties.
En toen kwam ik deze "look-a-like" tegen.
https://a.aliexpress.com/_EGQTkSS.
Waarschijnlijk gekkenwerk om überhaupt iets zoals dit via deze webwinkel te overwegen, maar ik vind het wel een mooi apparaat, compatible met de accesoires van de Silvia, alleen zal het voorverwarmen hier wel een exercitie opzich zijn als ik de het groep hoofd zo bekijk.
Iemand al eerder gezien of vermoedens/verwachtingen hierover?
Bincoo heeft een website en daar staat deze niet op. Dus die heb ik even gemaild of zij hier iets vanaf weten, in China weet je het maar nooit.
Verstuurd vanaf mijn motorola edge 50 pro met Tapatalk
Ik kwan deze tegen....Bincoo Espresso Maker? "robot look-a-like"?
1
Laatst gewijzigd door FJP84 op za 23 aug 2025, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.