Blackbird Utrecht

1
Vanochtend moest ik naar een vergadering in het centrum van Utrecht.

Eerste voltreffer was een parkeergarage, perfect verstopt in dat oude centrum. Je moet het maar weten te vinden. Niet goedkoop maar alle ruimte. Op het dak was mijn wagen de enige en de koplampen konden tijdens mijn afwezigheid genieten van een prachtig uitzicht over de stad.
Daarna kwam ik lopende langs de gracht bij Blackbird Coffee:
https://www.blackbirdcoffee.nl/

Daar vroeg ik een espresso. Die kostte slechts €2!

Een verrukkelijke blend van Brazil en Ethiopië, allebei naturals. Licht en zoet, heerlijk.
Een aanraaier!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Blackbird Utrecht

4
Dirk Jan schreef: vr 31 okt 2025, 18:59 1: Jij in een auto?
2: Als ik in Utrecht ben ga ik langs!
1) Ja ik heb een bevoegdheid bestuur personenwagen behaald... vrij laat in mijn leven dat automobielrijbewijs gehaald toen ik reeds ver in de 40 was. Tweemaal gezakt maar daarna dan ook met vlag en wimpel geslaagd.
(Ruiterbewijs had ik maar heb ik laten verlopen, evenals mijn zweefvliegbewijs)

2) Leuk!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

5
fransg schreef:Vanochtend moest ik naar een vergadering in het centrum van Utrecht.

Eerste voltreffer was een parkeergarage, perfect verstopt in dat oude centrum. Je moet het maar weten te vinden. Niet goedkoop maar alle ruimte. Op het dak was mijn wagen de enige en de koplampen konden tijdens mijn afwezigheid genieten van een prachtig uitzicht over de stad.
IMG_0656.jpg

Een verrukkelijke blend van Brazil en Ethiopië, allebei naturals. Licht en zoet, heerlijk.
IMG_0662.jpg
Een aanraaier!
Als ik nog eens in Utrecht ben zal ik de Zwartvogel bezoeken, een natural en dan nog eens maar €2,00. Ik denk zeker goedkoper dan een uur uitzicht voor je koplampen.

Afbeelding

6
gilleko B. schreef: vr 31 okt 2025, 21:12
fransg schreef:Vanochtend moest ik naar een vergadering in het centrum van Utrecht.

IMG_0656.jpg

IMG_0662.jpg

Een aanraaier!
Als ik nog eens in Utrecht ben zal ik de Zwartvogel bezoeken, een natural en dan nog eens maar €2,00. Ik denk zeker goedkoper dan een uur uitzicht voor je koplampen.

Afbeelding
Toen ik ‘s middags vertrok mocht ik €33,80 afrekenen Het trappenhuis leek wel bewoond
Rook naar wc