De i-Steel is er tevens in een Professional uitvoering met grotere boiler en zwaardere molen. De advies verkoopprijs van de i-Steel zal liggen rond de 800 euro, de i-Steel Pofessional zal ongeveer 200 euro meer kosten.

Proberen ze nou de onnozele thuisgebruiker op te zadelen met een machine waarvan ze weten dattie beter kan?Martijn schreef:De i-Steel is er tevens in een Professional uitvoering met grotere boiler en zwaardere molen. De advies verkoopprijs van de i-Steel zal liggen rond de 800 euro, de i-Steel Pofessional zal ongeveer 200 euro meer kosten.
Aadje schreef:Proberen ze nou de onnozele thuisgebruiker op te zadelen met een machine waarvan ze weten dattie beter kan?Martijn schreef:De i-Steel is er tevens in een Professional uitvoering met grotere boiler en zwaardere molen. De advies verkoopprijs van de i-Steel zal liggen rond de 800 euro, de i-Steel Pofessional zal ongeveer 200 euro meer kosten.
Ik zie de overeenkomst niet zo tussen een i-Steel en een (super)domobar.Jasper schreef:Aadje schreef:Proberen ze nou de onnozele thuisgebruiker op te zadelen met een machine waarvan ze weten dattie beter kan?Martijn schreef:De i-Steel is er tevens in een Professional uitvoering met grotere boiler en zwaardere molen. De advies verkoopprijs van de i-Steel zal liggen rond de 800 euro, de i-Steel Pofessional zal ongeveer 200 euro meer kosten.
Ze zouden niet de eerste zijn, denk maar aan de Vibiemme Domobar en de domobar super....
De domobar heb je ook in verschillende uitvoeringen, de gewone en de super, waarbij volgens mijn bescheiden mening de super beter is dan de gewone. In aadjes woorden, ze proberen de onozele thuisgebruiker op te zadelen met een machine waarvan ze weten dat 'ie beter kan....Harm schreef:Ik zie de overeenkomst niet zo tussen een i-Steel en een (super)domobar.Jasper schreef:
Ze zouden niet de eerste zijn, denk maar aan de Vibiemme Domobar en de domobar super....
Super is HX of DB en zal daarom makkelijker zijn dan de Domobar SB. Natuurlijk kunnen ze beter zoals elke machine wel beter kan. Dus vind het zo argument in de klasse als de nieuwe Volkswagen reklame.Jasper schreef:De domobar heb je ook in verschillende uitvoeringen, de gewone en de super, waarbij volgens mijn bescheiden mening de super beter is dan de gewone. In aadjes woorden, ze proberen de onozele thuisgebruiker op te zadelen met een machine waarvan ze weten dat 'ie beter kan....Harm schreef:Ik zie de overeenkomst niet zo tussen een i-Steel en een (super)domobar.Jasper schreef: