wat verkoopt beter/

2
De Strega is naar mijn idee wel gewild, dus misschien dat men met een set prijs de set zal kopen voor de Strega. De Strega raak je denk ik sowieso wel kwijt.

Waarom doe je hem trouwens weg? Enneh... wat komt er voor in de plaats.?

Re: wat verkoopt beter/

3
Ik dacht toch ook dat de Strega een blijvertje was? Nou ja, moet je allicht helemaal zelf weten.

Ik denk dat een set minder goed verkoopt dan per stuk. Mensen die van de Strega weten en die willen hebben, hebben vaak ook al een behoorlijke maler. En willen daar dus niet extra voor betalen. Bovendien heeft een 2-de hands aanbieding van boven de €1000 ook weer een psychologische drempel, vermoed ik.

Maar waarom zet je ze niet te koop per stuk en als set een stukje goedkoper?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

4
Spironski schreef:Ik dacht toch ook dat de Strega een blijvertje was? Nou ja, moet je allicht helemaal zelf weten.

Ik denk dat een set minder goed verkoopt dan per stuk. Mensen die van de Strega weten en die willen hebben, hebben vaak ook al een behoorlijke maler. En willen daar dus niet extra voor betalen. Bovendien heeft een 2-de hands aanbieding van boven de €1000 ook weer een psychologische drempel, vermoed ik.

Maar waarom zet je ze niet te koop per stuk en als set een stukje goedkoper?
Ik zeg vaak dat een machine een blijvertje is.Mijn onderbewustzijn weet het inmiddels dan al weer beter.Goedaardige schizofrenie zeg maar. :mrgreen:

5
Ach, onze rechter hersenhelft verzint toch de hele tijd redenen voor ons onderbewuste handelen? Ben wel benieuwd naar wat de Strega gaat opvolgen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

7
cremalover schreef:
Spironski schreef:Ach, onze rechter hersenhelft verzint toch de hele tijd redenen voor ons onderbewuste handelen? Ben wel benieuwd naar wat de Strega gaat opvolgen.
Speelt pas over een maand of 5.
Fiorenzato Piazza San Marco.
Ik weet zeker dat je daar ook weer spijt van krijgt, ik zou het niet doen,
het is alleen de looks en het wordt er niet beter op.

Tja en wat moet je anders doen met je geld?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

9
Oké, mooiere machine. Maar wat is het grote verschil tussen de twee? Kan je niet zelf een ribbelplaat rond je Strega vouwen? :lol: .