Gastroback 42612

1
Wij hebben thuis een Gastroback 42612 advanced pro koffiemachine en valt mij op dat steeds vaker de grinder vast loopt.

Kent iemand dit probleem? Kan het misschien aan de bonen liggen?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!

Re: Gastroback 42612

2
Het is toch van de gekke dat je een koffiemachine moet aanprijzen in de naam en type?
Dat verraad al enigszins de kwaliteit, geen pro-spul zullen we maar zeggen met een dito grinder, je mag er eigenlijk niet al teveel van verwachten, ik vind dat dergelijke over bejubelde apparaten vaak veel te duur worden verkocht, je ziet het ook terug in gebruikt prijzen, je krijgt er geen bal meer voor. :o
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
Ik denk dat Jan het meer op prijs stelt als iemand antwoord heeft op zijn vraag waar die wat aan heeft, i.p.v. afgezeken te worden door een vogelverschrikker.

Jan, ik zal je proberen te antwoorden op een normale menselijke manier, maar heel technisch ben ik niet dus ik hoop dat je er wat aan hebt. de maler in jouw machine is mogelijk niet van een zware kwaliteit, en kan door vette bonen zijn "gesmoord". Een oplossing is om de maalschijven + kamer schoon te maken door het apparaat indien mogelijk uit elkaar te halen. Als het dan nog niet werkt is er mogelijk een technisch defect, en zou ik contact opnemen met je leverancier.

4
haha dank Rolex en ja @3aan ik kan het ook begrijpen dat als dat alles in de naam staat het niet zo zou moeten zijn :D .

Ik heb veel positiefs gehoord maar heb helaas die ervaring ja niet. Uiteindelijk was het design waarom we uiteindelijk deze gehaald hebben (past het beste in het complete plaatje). Maar als we uiteindelijk meer turks koffie drinken dan uit de machine die we daarvoor gehaald hebben is er toch iets goed mis gegaan.

We hebben hem al vaker open gehad en schoon gemaakt, ik dacht misschien kent iemand dat probleem en heeft het probleem kunnen oplossen :).
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!