Re: Clever Dripper
2Dat filterkoffie vergevingsgezinder is dan espresso is bekend, maar jouw verhaal over verse bonen slaat nergens op en om het dan maar 4x te herhalen ....?? 
3Kun je wat duidelijker zijn, ik snap niet wat je bedoelt met het verhaal van verse bonen slaat nergens op.
4Hoe kom je erbij dat de Ned supermarkt koffie nu ineens wel vers zou zijn??????
5Door het weghalen van het eerste bericht is hier niets begrijpelijks meer te lezen. Ethy, zal ik dit topic maar sluiten, of wil je toch nog iets plaatsen?
6In 4 identieke berichten, in verschillende topics, stak de TS de loftrompet over onze Ned supermarkt koffie, want die is pas vers..en m.n zijn geliefde Jumbo koffie.
Toen ik uitgelachen was, heb ik m een simpele vraag gesteld, waar hij blijkbaar van geschrokken is.
Toen ik uitgelachen was, heb ik m een simpele vraag gesteld, waar hij blijkbaar van geschrokken is.
7Goh, wat een vriendelijke mensen hier op dit forum. Goede reclame voor de site en voor de beheerders. Laten we allemaal maar lekker vervelend doen, mensen uitlachen en pesten. Dat is dus een koffieforum. Ik had me dat anders voorgesteld. Ik ben geen rijke papzak met dure koffiemachines en een supertechnische kennis van machines en koffie. Ben maar een simpel mens en geniet op een simpele manier van koffie. Maar goed overal waar er mensen zijn zijn er rotte appels, zo ook op dit forum.
Ethy
Ethy
8CarpSafari, je mag wel wat vriendelijker zijn. Je houding is uiterst irritant en niet klantvriendelijk en zeer zelf ingenomen.
9Zie je, nu ben ik ook al verpest door op een negatief persoon ook negatief te reageren. Dat was helemaal niet de bedoeling en ik ben van nature niet zo. Ik had een mooi stukje opgeschreven over mijn koffie-ervaring en wou het met de mensen op dit forum delen. Door CorpSafari heb ik het allemaal weggehaald omdat hij er zeer netatief op reageerde. Voor mij heeft het geen nut om mijn tijd op zo;n negatieve manier te verdoen op dit forum. Koffie is een genotmiddel en maakt je blij. Dit forum verpest koffie!!!!!!!!!!!!!!!!
Ethy
Ethy
10Nu doe je het alweer 3 berichten die je ook had kunnen samenvoegen in 1 bericht,
over een forum verzieken gesproken.
over een forum verzieken gesproken.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.