Ik neem (voor nu) afscheid van de espresso hobby.... Complete set voor de betere thuis barista. ECM Giotto premium - vorig jaar volledig gereviseerd door Peter (Kafko), Mazzer Super Jolly maler (Doser), Motta tamper - tamper station & 3 melkkannen in verschillende afmetingen, motta thermometer, cafiza & grindz schoonmaakspullen etc. ECM Giotto is volgens mij uit 2004.
Ik heb er ook een 'doka klok' bij om de maler op 1/10' van seconden te kunnen laten werken. Handig qua dosering.
Deze hele set is simpelweg super onderhouden - maandelijkse backflush schoonmaak en elke dag na gebruik gereinigd. De ECM Giotto premium en zijn 'aanhang' is een echte eye-catcher en verdient het om meer te worden gebruikt dan wij doen. Super Jolly heeft minder dan 20 kg geleden nieuwe maalschijven gekregen.
Enige punt van aandacht... het plaatje dat bij de maler wordt geleverd om koffie op te vangen die naast het filterbakje terecht komt ontbreekt. Is los te bestellen om het helemaal af te maken
Vanzelfsprekend zullen we deze zaken niet versturen - ophalen in Houten. Vanzelfsprekend kan alles worden getest en geproefd bij serieuze interesse.
Prijs van dit alles is 900 euro.
Foto's heb ik toegevoegd in de marktplaats advertentie. (http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... mympSeller)
Groet, Vincent