ECM Giotto Premium & Mazzer Super Jolly en Motta accessoires

1
Hi,

Ik neem (voor nu) afscheid van de espresso hobby.... Complete set voor de betere thuis barista. ECM Giotto premium - vorig jaar volledig gereviseerd door Peter (Kafko), Mazzer Super Jolly maler (Doser), Motta tamper - tamper station & 3 melkkannen in verschillende afmetingen, motta thermometer, cafiza & grindz schoonmaakspullen etc. ECM Giotto is volgens mij uit 2004.

Ik heb er ook een 'doka klok' bij om de maler op 1/10' van seconden te kunnen laten werken. Handig qua dosering.

Deze hele set is simpelweg super onderhouden - maandelijkse backflush schoonmaak en elke dag na gebruik gereinigd. De ECM Giotto premium en zijn 'aanhang' is een echte eye-catcher en verdient het om meer te worden gebruikt dan wij doen. Super Jolly heeft minder dan 20 kg geleden nieuwe maalschijven gekregen.

Enige punt van aandacht... het plaatje dat bij de maler wordt geleverd om koffie op te vangen die naast het filterbakje terecht komt ontbreekt. Is los te bestellen om het helemaal af te maken :D

Vanzelfsprekend zullen we deze zaken niet versturen - ophalen in Houten. Vanzelfsprekend kan alles worden getest en geproefd bij serieuze interesse.

Prijs van dit alles is 900 euro.

Foto's heb ik toegevoegd in de marktplaats advertentie. (http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... mympSeller)

Groet, Vincent
Laatst gewijzigd door winkje op zo 16 nov 2014, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: ECM Giotto Premium & Mazzer Super Jolly en Motta accesso

3
Hi,

Dank! Het blijft een 'boel geld' maar ik hoop en vermoed echt een mooie set voor en nette prijs aan te bieden....

Ik realiseer me overigens dat ik ben vergeten te melden dat er vanzelfsprekend 2 filterdragers bij zitten.

Groet, vincent
Laatst gewijzigd door winkje op di 25 nov 2014, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

5
Hi,

De Strega heeft lang op het verlanglijstje gestaan maar onder de streep drink ik al maanden geen espresso's meer thuis. Ik heb het idee om over een aantal jaren de keuken serieus te verbouwen en dan een hele mooie plek voor een nieuwe Strega te creëren maar tot die tijd doen we het maar even zonder....

De aangeboden set verdient oprecht beter; om deze nou alleen met de feestdagen aan te zetten vind ik werkelijk jammer. Vandaar het besluit om het allemaal in de verkoop te zetten.

groet, vincent

6
Jammer dat je stopt met je koffiehobby.

Ik hoop dat je de machine nog wel elke week hebt gebruikt anders verkalken ze als een gek en de rubbers gaan ook niet lang mee als een machine gevuld met water zolang stil staat. Dan is die onderhoudsbeurt wel zonde geweest en kun je eigenlijk opnieuw beginnen.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer

7
Erik82 schreef:Jammer dat je stopt met je koffiehobby.

Ik hoop dat je de machine nog wel elke week hebt gebruikt anders verkalken ze als een gek en de rubbers gaan ook niet lang mee als een machine gevuld met water zolang stil staat. Dan is die onderhoudsbeurt wel zonde geweest en kun je eigenlijk opnieuw beginnen.
Het is hier niet het ideale topic voor, maar waarom zouden ze zo hard verkalken met stilstaand water? Water dat erin zit bevat wat kalk, maar dat is niet veel en dus is er niet veel kalk om mee te "verkalken".
Dat rubbers uitdrogen, daar ben ik het wel met je eens.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

9
Goed bezig. Daarmee houdt je de machine in ieder geval draaiende en de boel soepel en goed. Espressomachines kunnen helaas niet heel goed tegen lang stilstaan.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer