Perfecte staat.
vaste prijs
2000 e.
Re: Izzo Pompei
2Grappig, ik kende de machine en niet en op de eerste plaatjes die ik tegenkwam had ik het formaat nog niet helemaal goed ingeschat.
Met deze post werd het duidelijker:
http://www.home-barista.com/levers/new- ... .html#wrap
Met deze post werd het duidelijker:
http://www.home-barista.com/levers/new- ... .html#wrap
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
3Je was toch klaar voor de rest van je leven
. Wat gaat er komen want beter dan de Pompeii gaat erg lastig worden.

Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
5Ben benieuwd. Degene die de Pompeii gaat kopen heeft in ieder geval een geweldige machine.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
6Dalla Corte mini
Of perse vast water?

Of perse vast water?
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
7Hier wordt ik wel heel nieuwsgierig naar het "waarom"!?! 

Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
8Ja, ik ben ook op z'n minst verrast, waarom gaat ie weg?
Als ik het geld had (en dat heb ik niet) zou ik in de verleiding komen, ondanks dat het ding zo groot is. Vind 'em namelijk wel heel mooi.
Als ik het geld had (en dat heb ik niet) zou ik in de verleiding komen, ondanks dat het ding zo groot is. Vind 'em namelijk wel heel mooi.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
9Alex Duetto inruilen?
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60
10Net nog wat shots gemaakt en met de juiste koffie is het toch wel erg lekker.
Maar een Duetto kost nieuw 2100 dus dan ligt een nieuwe toch meer voor de hand.
Aber nichts fuer ungut.

Maar een Duetto kost nieuw 2100 dus dan ligt een nieuwe toch meer voor de hand.
Aber nichts fuer ungut.